Isnin, 30 Julai 2012

Assalam uols..agak lame jugak laaa x update n3 saya nih..agak ke bluran sket n malas nk update..oh ya hari kita dah masuk hari yang ke 11 bulan Ramadhan..sekejap rasenye masa berlalu..ape nak cerite lagi eik??hurm..oh ya..pe kate kite cite pasal iftar Ramadhan hari yang ke 10..semalam laaa tu..semalam en. husband ajak berbuka kat luar..(actually saya yg ajak..hehehe)..memula tu pegi laaa beli kuih muih sket kat param untuk alas perut waktu berbuka kat rumah..kitorang rancang nak pegi lps sembahyang maghrib..so lps siap solat semua..maka berangkatlah kami ke Meggi Ketam Bistro yang terletak di Dungun, Terengganu..tapi pegi sane bukannya order meggi ketam tapi disebabkan saya nak makan western food so saya order chicken chop black pepper..en. husband pulak order chicken chop mushroom..untuk anak2 lak kitorang order fries jer.air plak saya order teh ais n en. husband asam boi limau kasturi..memula tunggu tu selepas ambik order servis agak lambat walopun pelanggan tak brp nak ramai waktu tu..maybe sebab nak goreng chicken chop tu yg lambat kot??ntahlaa..makan kat mama chop tu ok jer servis dia..

ok..berbalik pada cite tadi..sampai jer order kitorang..ape lagi terus ngap laa..tapi saya agak kecewa jugaklah..1st impression tu xde..tgk platting pun mcm xmenyelerakan ker..dgn dgg agak garing..adoi laa..french pun hangit sket..coselaw pun ala2 jer letak atas pinggan..potongan pertama masuk dlm mulut pun xrase pape kecuali kuah yang pahit..adoi..terus hilang selera..byk tggl dlm pinggan drpd yg masuk dlm perut..saya bagi 1/5 bintang ajer..huhuhu..pastu sy order ns goreng kampung untuk sahur..semua sekali harganya RM37.50.ok tak ngan harga tu??ntahla..xleh nak kata ape lagi sbb dh pegi kat situ..ohya..komen psl nasi goreng pn..xseeap..huhuhu..ape laaa nasib pn xtau laaa..mkn ala kadar jer sbb dh xde nk makan untuk sahur..so lepas ni kalo en. husband ajak pegi lagi mmg sah2 dh xnak pegi..bagi 10k pn xnak pegi jugak..hahaha..ok laaa folks..dats all for this morning..hope to write again soon..cau cin cau..tata..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan