Ahad, 22 Julai 2012

Kenapa RAINBOW??

Assalam..dah xde keje kt ofis ni ape kate kite mengupdate blog nih kannnn..sebenarnye nak cite pasal kenapa blog ni dinamakan THE RAINBOW..semua org tahu rainbow tu warnanya sangat cantik dan ade 7 color kann..bab color tu xde kaitan pape punn..cuma bila diingatkan mengenai rainbow @ pelangi dalam bahasa melayianyasangatcantik..salah satu drpberjuta ciptaan yang maha agung Allah swt.

Berbalik kita kepada tajuk kita Kenapa Rainbow??saya membayangkan rainbow itu sebagai kehidupan saya..penuh dengan warna-warni..dunia saya diwarnakan oleh suami dan anak2..tambah lagi yang kat dlm perut ni..haaa yang tu episod lain lak saya cerita yer..so harap anda semua boleh bayangkanlah mcm mana indahnya hidup ini dan saya berharap ianya berkekalan.. InsyaAllah..

Ok..dats all folks..huhuhu..nanti kite cite-cite lagi pasal my happy life n others..tata..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan